Not known Facts About ماگ

Wiki Article

از جمله ویژگی‌های تراول ماگ‌ های این برند می‌توان به مقاومت در برابر ضربه و آسیب اشاره کرد؛ بنابراین اگر به تفریح می‌روید یا سر کار هستید و ناگهان این وسیله روی زمینه می‌افتد یا شی خاصی با آن برخورد می‌کند، نگران نباشید چون هیچ لطمه‌ای نخواهد دید.

جنس این ماگها از سرامیک، شیشه و یا سنگ می باشد که تقریبا ۸ اونس قهوه را در خود جای می دهد.

ماگ‌ های سرامیکی دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. این ماگ‌ها عموماً از جنس ضخیمی ساخته می‌شوند که به آن‌ها سختی و استحکام بیشتری می‌دهد. همچنین، سرامیک مقاوم در برابر حرارت است و اجازه می‌دهد که مایعات گرم را درون ماگ قرار داده و به آن‌ها گرمای حفظ شود.

اندازه ماگ و فنجان باید با حجم نوشیدنی مورد نظر هماهنگ باشد. برای مثال، در خرید فنجان اسپرسو دقت کنید که، شات قهوه یا فنجان های کوچک با ظرفیت ۵۰ تا ۹۰ میلی لیتر مناسب هستند و خرید لیوان قهوه کار درستی نیست. اما برای نوشیدن نسکافه و آیس کافی، باید به سراغ خرید ماگ قهوه خوری بزرگتر با ظرفیت ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلی لیتر بهتر است.

ماگ‌های برند یتی علاوه‌بر قابلیت حفظ دمای بالای مایعات، قابلیت حفظ دمای پایین آنها را نیز دارند؛ بنابراین اگر یک نوشیدنی سرد و گوارا برای روز‌های بهاری و تابستانی خریده،اید یا درست کرده‌اید، آن را داخل این ظروف بریزید و با خود به محل کار، گردش، پیاده‌روی‌های روزانه و … ببرید.

تهران - چیذر - میدان ندا - خیابان هاشمی - خیابان عسگری - پلاک ۵۸

نگهداری از این ماگ‌ها نیز آسان است، اما باید دقت داشت که از برخورد آن‌ها با سطوح سخت و تیز جلوگیری کرد تا از خط و خش یا شکستن آن‌ها اجتناب شود.

ماگ ها لیوان های دسته داری هستند که معمولاً از جنس سرامیک ساخته می شوند ، به علاوه تزیینات و چاپ های بسیار زیبایی نیز به عنوان جلوه‌های بصری در آنها به کار می رود ، لیوان های دسته دار اغلب برای نوشیدن نوشیدنی های داغ به کار می رود.

از آنجا که خرید ماگ‌های سرامیکی از محبوب‌ترین ماگ‌های فانتزی هستند، در فروشگاه آراد بیشتر روی فروش و خرید ماگ سرامیکی دست ساز فانتزی تمرکز کرده‌ایم.

ماگ کلاسیک: ماگهای کلاسیک برای صرف قهوه در محل کار، منزل و کافی شاپ ساخته شده است.

ماگ‌های چوبی علاوه بر استفاده شخصی، می‌توانند هدیه‌های مناسبی برای عزیزان باشند و در دکوراسیون داخلی نیز جا پیدا کنند.

مزیت اصلی ماگ شیشه ای این است که قابل شستشو و تمیزکردن است و به طور معمول برای مدت ماگ طولانی استفاده می‌شود.

این خصوصیت، ماگ سرامیکی را به انتخابی عالی برای نوشیدنی‌های داغ مانند چای، قهوه و شکلات داغ تبدیل کرده است.

همچنین باید دانست که از سرامیک برای ساخت ظروف دیگری نیز استفاده می‎شود و این امتیاز تنها منحصر به ماگ‌های سرامیکی نیست.

Report this wiki page